Linie lotnicze Wizz Air zgodnie z decyzją polskiego rządu o przedłużeniu wstrzymania ruchu lotniczego, przesuwają termin wznowienia połączeń. Pasażerowie, którzy mieli już wykupione loty zostaną poinformowani o możliwości zmian.
W wyniku przedłużenia restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych Wizz Air zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do 9 maja 2020 r.
Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. 120% pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air. Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100% pierwotnej wartości rezerwacji. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
![]() |
Z powodu koronawirusa Wizz Air przedłuża zawieszenie lotów z i do Polski do 9 maja 2020 r. Fot.: Wizz Air |
Źródło: Wizz Air